Veelgestelde vragen

Welkom op de veelgestelde vragen pagina van Het Ledenportal.

Wij begrijpen dat u vragen heeft over uw aanmelding. 
Hier vindt u de antwoorden op enkele van de meest gestelde vragen. 
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met verkiezingen@wassenaar.nl.

Hoe log ik in op Het Ledenportal?
  1. Ga naar Inloggen
  2. Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in
  3. Klik op Inloggen
  4. Kloppen de gegevens? Dan gaat u door naar de volgende stap
  5. Kies een manier waarmee de tweestapsverificatie code wordt verzonden
  6. Vul de ontvangen verificatiecode in. Deze krijgt u per sms of e-mail
  7. Pas nadat u de code hebt ingevoerd, krijgt u toegang tot uw omgeving. 
Hoe ontvang ik de verificatiecode?

U ontvangt de verificatiecode per sms of e-mail.

Hoe wijzig ik mijn persoonsgegevens in het Ledenportal?

Als u uw persoonsgegevens wil wijzigen dient u eerst in te loggen in uw eigen omgeving. Ga naar het menu ‘’Persoonlijke gegevens’’ en wijzig de gewenste gegevens.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat nu?

Kunt u niet meer inloggen of bent u uw gebruikersnaam vergeten? Klik onderaan de inlogpagina op “Gebruikersnaam vergeten”? Vul het e-mailadres in wat gekoppeld is aan uw account in en klik op ‘’Opvragen’’.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Kunt u niet meer inloggen of bent u uw wachtwoord vergeten? Klik onderaan de inlogpagina op “Wachtwoord vergeten”. Vul uw gebruikersnaam en het e-mailadres in wat gekoppeld is aan uw account in en klik op ‘’Verzenden’’.

Ik heb een nieuw telefoonnummer. Hoe log ik in?
  1. Ga naar Inloggen
  2. Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in
  3. Klik op Inloggen
  4. Kloppen de gegevens? Dan gaat u door naar de volgende stap
  5. Kies voor de optie ‘’Verificatiecode ontvangen via e-mail’’
  6. Vul de ontvangen verificatiecode in
  7. Pas nadat u de code hebt ingevoerd, krijgt u toegang tot uw omgeving
  8. Ga naar het menu ‘’Persoonsgegevens’’
  9. Voer het nieuwe mobiele telefoonnummer in en klik op ‘’Opslaan’’.
Ik wil mijn wachtwoord opnieuw instellen, maar ik heb geen wijzigingslink ontvangen. Wat nu?

Heeft u via ‘’wachtwoord vergeten’’ een wijzigingslink opgevraagd voor uw wachtwoord, maar niets ontvangen? Controleer dan of de mail staat in de map ‘’junk’’ of ‘’ongewenste e-mail’’.
Gebruikt u sinds kort een nieuw e-mailadres en heeft u dit nog niet aangepast in uw account? Dan is de link naar uw oude e-mailadres verstuurd. Als u geen toegang meer hebt tot dit account, neem dan contact op met verkiezingen@wassenaar.nl.

Staat uw vraag hier niet bij?

Neem dan contact op met verkiezingen@wassenaar.nl.